Сайт Кам'янець-Подільського комунального підприємства "КОМУНТРАНССЕРВІС"

Наше опитування

У який мікрорайон міста першочергово необхідно запустити комунальний автобус?
Всього відповідей: 328

КТС на Фотобасі

Друзі сайту

Портал общественного транспорта Украины, Портал громадського транспорту України, Public transport in Ukraine Кам'янець-Подільське комунальне підприємство КОМУНТРАНССЕРВІС, Каменец-Подольское коммунальное предприятие КОММУНТРАНССЕРВИС, KOMUNTRANSSERVICE Кам'янець-Подільський Онлайн, Каменец-Подольский Онлайн

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Архів записів

Статистика

Головна » 2012 » Квітень » 29 » КОМУНАЛЬНОМУ ТРАНСПОРТУ - ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО!
16:16
КОМУНАЛЬНОМУ ТРАНСПОРТУ - ЗЕЛЕНЕ СВІТЛО!
Нещодавно завідувач відділу доріг і пасажирських перевезень Кам'янець-Подільської міської ради Сергій Дергунов і директор КП "Комунтранссервіс" Руслан Пристач "побували в гостях" у вінницьких та київських колег, аби запозичити їхній досвід щодо підвищення ефективності та якості пасажирських перевезень.

Які новації побачили там кам'янчани і чи можливе їхнє запровадження в нашому місті - про це ми дізналися під час розмови із Сергієм Дергуновим і Русланом Пристачем.
До Вінниці Сергій Никифорович і Руслан Григорович поїхали разом із радником міського голови Людмилою Косовською та заступником голови Громадської ради Анатолієм Мишляковським. У Києві - побували самі.
- Вінниця була цікава нам у плані організації мережі пасажирських перевезень, формування маршрутів та співпраці з перевізниками, - розповідає Сергій Дергунов. - Ми хочемо розпочати роботу з Вінницьким національним технічним університетом. Цей заклад має відповідну ліцензію на обстеження маршрутів, займається моніторингом пасажиропотоків. Завдяки їхнім розрахункам вони можуть вирахувати, які маршрути в нас нецільові, а які цільові з урахуванням забудов, ринків, соціальних закладів; які маршрути варто скоригувати, який вид транспорту експлуатувати (з малою чи більшою пасажиромісткістю). Всі ці рекомендації вони нам нададуть. І на їх основі ми зможемо чітко спланувати автобусні маршрути, а також ті вимоги, які необхідні для проведення конкурсу.
Наші вінницькі колеги створили практично нову автобусну мережу і зараз її тестують. Результат такий: неефективні маршрути, які дублюються в одному напрямку, скасовані. З 450 автобусів це місто обслуговують 220.
- Також ми відвідали диспетчерський центр "Benish GPS Ukraine" і КП "Київпастранс", - каже Руслан Пристач. - Перша організація презентує автоматичну систему диспетчерського управління (АСДУ) або ж іншими словами систему GPS, друга - те, як ця система діє в реальному житті. Впровадження такої системи в Кам'янці є не просто можливе, але й необхідне. Вона дозволяє контролювати рух як громадського транспорту в місті, так і швидкої допомоги. До неї можуть бути підключені навіть камери відеоспостереження.
- У Києві не виходить на маршрут жоден автобус, не підключившись до системи GPS, - продовжує далі Сергій Никифорович. - У цьому зацікавлені самі водії. Адже зарплату вони отримують на основі звітності по контролю за їх роботою. Сьогодні ті затрати, які вони понесли на встановлення цієї системи, повністю виправдали себе. Що ж стосується Кам'янця-Подільського, ми хочемо здійснювати контроль за роботою перевізників, підвищити ефективність роботи на маршрутах. І саме це пов'язуємо з системою GPS.
- Для чого водію міського автобуса GPS-навігатор?
Сергій Дергунов: - По-перше, він вирішує проблему контролю, управління та диспетчеризації або ж моніторингу. Оператор завдяки електронному монітору чітко відслідковує, з яким інтервалом їде цей автобус на маршруті, враховуючи швидкість і затримку. Якщо водій "трішки літає в хмарах", диспетчер його може підкоригувати через зворотний зв'язок. По-друге, за допомогою системи  GPS водія дисциплінують - він знає, що повинен їхати за тим графіком, який йому заданий. Від'їхати на інший маршрут не має права, тому що все це чітко фіксується і транслюється в режимі онлайн.
Але найголовніше, як бачимо на прикладі системи перевезень у Києві, - покращується ефективність обслуговування пасажирів. Люди знають, який автобус їде і коли.
Система GPS дає можливість оголошувати зупинки. Коли автобус в'їжджає в її зону - спрацьовує електроніка. Змусити їздити нашого водія дев'ять годин і вголос оголошувати зупинки ми не можемо. А за допомогою GPS-навігатора зупинки будуть чітко уніфіковані, матимуть свою назву та номер.
- Скільки потрібно часу на втілення такої системи нагляду та контролю за пасажирськими перевезеннями в Кам'янці?
Сергій Дергунов: - Наявність системи GPS для участі перевізників у конкурсі - обов'язкова, і це навіть не обговорюється. Зараз ми вивчаємо дане питання. Спершу плануємо запустити цю програму і подивитися, як вона діятиме саме на нашому комунальному транспорті. А вже на основі отриманих результатів підключатимемо до цієї системи й інші автобуси, навіть не чекаючи початку конкурсу.
- Коли все ж таки відбудеться конкурс?
Сергій Дергунов: - Нині йдеться про те, аби провести конкурс для всіх перевізників одночасно, оскільки термін дії договору в половини перевізників закінчується в липні, в половини - у вересні. Тому можливе його відтермінування до осені. З приводу конкретної дати - міська влада наразі визначається. Це - результат переговорів мера у Вінниці.
Нині Кам'янець обслуговує п'ять комунальних автобусів, міська рада виділила кошти ще на два. За словами Сергія Дергунова, проект "Комунальний транспорт" вдався.
- Люди чекають цих автобусів. Дуже чутливою для них є ситуація, коли комунальний транспорт на технічному обслуговуванні. Але це - тимчасові труднощі. Маршрути підібрані таким чином, аби на них була задіяна максимальна кількість пасажиропотоку. Завдяки комунальному транспорту кам'янчани не обмежені перевезеннями.
- Чи виправдав себе комунальний транспорт, перебравши функції "Шкільного автобуса"?
Руслан Пристач: - У будь-якому місті, де є комунальний транспорт, програма "Шкільний автобус" відсутня. За власні кошти ми виготовили квитки для дітей, вартість яких становить 25 гривень на місяць. При цьому школярі можуть користуватися всіма маршрутами навіть кілька разів на добу. Придбало квитки набагато менше людей, ніж ми очікували - приблизно 300 осіб. Вся проблема в тому, що кількість комунальних автобусів є недостатньою, аби перевозити школярів.
На запитання щодо перспектив розвитку електротранспорту, Сергій Дергунов зазначив, що на сьогодні ця тема вивчається, тому до її розгляду поки що немає сенсу приступати. Спочатку нам треба вирішити проблему обстеження автобусної мережі, потім з'ясувати питання щодо проведення конкурсу. А далі розглядатимемо доцільно чи ні запроваджувати в Кам'янці електротранспорт. Це питання недалекого майбутнього.

Спілкувалася Лілія ПЕТРУК
Джерело: http://k-pvisnyk.in.ua/
Переглядів: 1708 | Додав: Pavel | Теги: Майбутнє комунального автопарку | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Розкажіть про нас!

Пошук

Новини КТС

Новини з України

Календар

«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30